Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CentralDogma | użytkownik

imię i nazwiskoShaman Yazdovich adresInterzone, 666 Burroughs Street zarejestrowany18.08.2005 @11:53:54 ostatnio na stronie10.12.2010 @17:30:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze2922 posty na forum12

komputer / sprzęt
Krupp Dominator & Moja-Hadin

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Rozz    22.09.2010 @10:36:22
Dzięki
~Rozz    22.09.2010 @10:21:19
Świetna galeria Pozwalam sobie dodać od obserwowanych
~biproskur    08.01.2010 @07:47:25
fajna galeria. dużo ciekawych prac. dobra technika. pozdawiam
_______
życie jest zbyt piękne żeby zamykało się w tabelkach
^Rorkas    23.12.2009 @23:42:40
_______
a melting star run through my fingers
~thorgal5    07.12.2009 @21:23:17
~urbanoDELtoro    01.10.2009 @16:51:48
THX...zapraszam o każdej porze...
'
chciałbym cos z twojej galerii powiesic na scianie
'
greetings
ostatnio edytowane: 2009-10-01 16:52:13
~urbanoDELtoro    26.09.2009 @16:07:59
galeria lepsza niż LSD..
~MySz1    10.09.2009 @17:09:54
moc!!!

widze,że bywasz w interstrefie
~Rz4DK4    09.09.2009 @18:11:41
aj dopiero skumałam, że biba będzie!!! ale czad, trzeba tylko sianko skołować
_______
FreePartyIsNotACrime
~Rz4DK4    09.09.2009 @18:06:59
_______
FreePartyIsNotACrime
~ponejowa    26.08.2009 @00:19:34
lecemmmm w Twoje rysuneczki
_______
by z Twej osobowości workami wynosić inspirację.
~Rz4DK4    05.08.2009 @08:07:36
no to do przyszłego roku
_______
FreePartyIsNotACrime
~rzadcy    05.08.2009 @07:57:33
..:łel.com:..
_______
Sprzedam Digart Dnia... Cena do uzgodnienia.

.:facebóg:. http://www.facebook.com/#!/pages/PhotoRzadcy/236323156388759
~Rz4DK4    05.08.2009 @07:53:51
heh byłaś? ale czad, my sobie co roku obiecywaliśmy, że będziemy robić fotki na bibie i dopiero w tym pierwszy raz się udało najfajniejsze było snucie domysłów co z tego wyjdzie w domu ,czy dobre zdjęcia wyszły czy tylko nam się z wiadomych powodów wydaje że są zajebiste
_______
FreePartyIsNotACrime
~yakuza24    05.07.2009 @21:48:04
Prosze kogo ja tu znalazałam rysunki masz świetne ale i tak wole Twoje foty:P
~vrocker    02.07.2009 @07:55:13
~vrocker    21.06.2009 @17:42:08
miło mi
~nightartist    25.05.2009 @00:09:10
Próbowałaś kiedyś dragonfly ?
~anapt    16.05.2009 @11:04:59
moc
_______
eee tam
~bim    06.04.2009 @22:40:43
hej!
Jestem pod wrażeniem Twoich ołówkowych rysunków! Nie trafia do mnie tematyka prac, ale wykonanie: wow!
_______
jak gejsza bez kimona,
Yoko Ono bez Lennona.
~Ros1    25.03.2009 @18:16:31
thx za koment
~atta    23.03.2009 @12:34:31
łoł, niezle rysunki
~axtreme    23.03.2009 @12:03:17
_______
haven't i told you to think twice?
~necrodemon    18.03.2009 @11:47:55
ja na razie mam przymusowy odwyk z powodu nadwrażliwości dziąseł,
będę musiał zaplikować coś z apteczki Duke'a...
_______
why so serious?
~Thomas29Needles    17.03.2009 @23:36:37
Żyjesz!!! :D
1 2 3 4 5 6 ... 33 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt